czwartek, 8 maja 2014

The Rainy Days

Hej :d

Niestety minęła nasza ukochana Wielkanoc oraz Majówka. Strasznie po tym ubolewam . Zwłaszcza że znów trzeba się wsiąść do nauki . Z tego właśnie powodu dopiero teraz pisze posta. Mam akurat chwilę czasu na przemyślenia i ten błogi stan zwany lenistwem. Miałam nadzieje że wyjdę na dwór na rolki ale chyba na dobre się rozpadało. Teraz to najchętniej schowałam bym się pod kołdrę i z niej nie wychodziła. Chyba do reszty złapała mnie " deszczowa depresja ". Mam nadzieje że się niedługo poprawi pogoda bo dawno nie byłam na sesji a mam chyba pomysł z dmuchawcami ale nie wiem czy uda się go zrealizować. Mam nadzieje że niedługo wyjdzie słońce i będę mogła zrobić trochę zdjęć . 

A to zdjęcia, które ostatnio zrobiłam :









Buba i Rudy

A w następnym poście opisze Wam co robiłam w Majówkę . A u Was jaka jest obecnie pogoda ? 

6 komentarzy:

  1. jakie kochane pieski :) u mnie dzisiaj było słonecznie, a pod koniec dnia się zachmurzyło i trochę pokropiło.

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a pogoda naprawdę rewelacyjnaa ;-) słonecznieee i mam nadzieję, że nic się nie zmieni :-P
    edyyyyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na wspolna obserwacje?:) Dodaj mnie do obserwatorow, a ja sie odwdzięcze :) POzdrawiam :)
    interesujący blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny post i fajne zdjecia : )

    Obs za obs ? : ) Daj znac u mnie :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, mam ogromną prośbe;) Mogłabys poklikać w linki w moim nowym poscie? Bardzo mi na tym zalezy:) shootingdiamond.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie słitaśne pieseczki ;3 super zdjęcia :D.

    OdpowiedzUsuń