sobota, 21 czerwca 2014

Trip to Sandomierz


Hej :D

W dzisiejszym poście oczywiście opisze Wam wycieczkę do Sandomierza. Tak jak ostatnio jechaliśmy z klasą 3a. Była naprawdę świetnie ! Dla klasy trzeciej niestety to ostatnia wycieczka w tej szkole dlatego też szaleli jak tylko mogli co sprawiło że wycieczka była naprawdę udana.

Ogółem od początku zapowiadało się że będzie super. Siadłam tym razem z Sylwią , z którą nie można się nudzić zwłaszcza że za nami siedziały Monika i Wiktoria, które miały fazę na wkurzanie Sylwii. Ona jednak nie dawała za wygraną. Zaczęła rozdawać żelki i obydwoje miałyśmy spokój przez jakieś pół godziny. Aż do czasu gdy trzecia klasa zaczęła śpiewać " Sando,sando sando na te chwile czekała trzecia a !" Zanim jednak zaczęli śpiewać z Sylwią strzeliłyśmy zdjęcie:


W sumie nic więcej się nie działo podczas drogi do Sandomierzu. Zabawa się zaczęła dopiera jak tam dojechaliśmy. Później to tylko zwiedzanie kościołów choć nie fajnie było w tunelach. Po zwiedzeniu ich przeszliśmy na Rynek na którym spędziliśmy całą godzinę. Tam z Sylwą i Izą robiłyśmy sobie zdjęcia, jadłyśmy lody i dokarmiałyśmy Keviny ( Izu tak nazywa gołębie ). Na rynku zrobiłyśmy te zdjęcia :








Sylwia i Iza 

Potem poszliśmy do galerii gdzie spędziliśmy godziny na łażeniu po sklepach. W sumie najwięcej czasu spędziliśmy w croppie. Następnym przystankiem był jak się okazało Kazimierz, ogółem nie miałyśmy tam jechać ale wychowawczynie postanowiły że się tam pojedziemy. W sumie było ok. Znów lody, śmieszne zdjęcia i dokarmianie Kevinów. Zwłaszcza fajnie było nad Wisłą i na rynku aż do czasu gdy chłopaki kupili sobie strzelające diabełki. Na końcu oczywiście Macdonald po którym klasa 3 była jeszcze bardziej postrzelona zwłaszcza chłopaki na końcu autobusu.

A to zdjęcie z Kazimierza :








7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Moja klasa stwierdziła, że najbardziej lubi jeżdżenie autobusem xD
    Obserwuje i liczę na rewanż ♥
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Sandomierz! Ja mam trochę daleko. obs=obs? Zacznij i poinformuj, napewno się odwdzięczę :) podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za komentarz na moim blogu :) fajna wycieczka :))

    http://kateoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, zawsze lubiłam wycieczki klasowe, choć tak rzadko je organizowano nam... Pozdrawiam! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! ;D
    obserwuję :**
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty ładna :3 :> Nigdy nie byłam w Sandomierzu...:<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń