czwartek, 25 września 2014

Autumn time

Hej :D 

Na początek pragnę przeprosić wszystkich moich czytelników za  moją dość długą nieobecność.Tak naprawdę posta chciałam napisać jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego. Niestety nie wyszło ponieważ już w tedy miałam mnóstwo rzeczy na głowie. Postaram się od dziś dodawać posty dość regularnie mimo iż to będzie trudne zważywszy że jestem już w trzeciej klasie gimnazjum. Wszytko teraz będzie krążyć wokół bierzmowania i egzaminów. Ale jak na razie (mimo tego wszystkiego) zapowiada się że będzie to bardzo dobry rok szkolny i życzę Wam tego :D.

A to są zdjęcia, które miałam dodać jeszcze w lato : 







2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że pomimo wszystko znajdziesz czas na bloga. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are very beautiful. Thanks for sharing Autumn time post. I really like it. xoxo fashion for womens

    OdpowiedzUsuń