piątek, 1 maja 2015

the first days of May

Hej ! 

Wreszcie chwila spokoju . Już taka dawno się tak nie czułam. Od początku roku cały czas byłam zabiegana, ale już mogę powiedzieć że najgorsze mam za sobą. Jestem już po egzaminach gimnazjalnych i nawet z nich jestem zadowolona. Nie było w sumie tak źle jak przypuszczałam cho nie powiem  nie które zadania sprawiły mi trudności, np. chemia która w tym roku była dość trudna. Ale jak na razie próbuje o tym nie myśleć. Wyniki są dopiero w czerwcu więc nie będę się tym teraz zamartwiać. Po egzaminach zrobiło się luźniej w szkole dlatego też mam więcej czasu na drobne przyjemności takie jak : picie mrożonej kawy z moją BFF , jazda na rolkach czy chociażby oglądanie " Pamiętników wampirów" w których się zakochałam. A i oczywiście robienie zdjęć. To parę zdjęć których ostatnio zrobiłam :















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz